ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ                                                       ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ                                                                         ΔΙΕΤΗΣ ΚΥΚΛΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΕΤΟΧΙΑΤΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
..........................................................................................
ΑΒΑNΤΩΝ 86 & ΑΠΟΣΤΟΛΗ - ΧΑΛΚΙΔΑ    ΤΗΛ.: 22210-22266

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ - ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ                 
Το "ΜΕΘΟΔΙΚΟ Φροντιστηριακό Κέντρο" είναι πρώτο στις προτιμήσεις των φιλόδοξων μαθητών για την ποιότητα της διδασκαλίας και της υποστήριξης σε καθοριστικά μαθήματα όπως ΦΥΣΙΚΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ μαθήματα που οδηγούν στις υψηλές βαθμολογίες και στην επιτυχία σε σχολές όπως ΙΑΤΡΙΚΗ, ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΝΟΜΙΚΗ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ θεσπίζοντας ειδικά τμήματα μαθητών για τις υψηλόβαθμες σχολές.

Οι υψηλές βαθμολογίες των μαθητών μας στις πανελλαδικές εξετάσεις της Γ΄Λυκείου και η συνολική διάκρισή τους στις ενδοσχολικές εξετάσεις των υπολοίπων τάξεων του Λυκείου και του Γυμνασίου, έχουν καταστήσει το "ΜΕΘΟΔΙΚΟ Φροντιστηριακό Κέντρο" ως το φροντιστήριο των μεγάλων επιτυχιών στη Χαλκίδα.

Ο στόχος μας ήταν και είναι να εφαρμόσουμε την εκπαιδευτική μας φιλοσοφία βασιζόμενοι στο τρίπτυχο:
"Οργάνωση προγράμματος - Ποιότητα σπουδών - Αποτελεσματικότητα"


Προσφέρουμε ολοκληρωμένα οικονομικά πακέτα μαθημάτων που καλύπτουν τις οικονομικές δυνατότητες όλων των οικογενειών. Όλες οι προτάσεις μας αφορούν σε:
Ένα άριστο επιτελείο καθηγητών που έχουν καταξιωθεί στο φροντιστηριακό χώρο, με ειδικεύσεις σε θετική - τεχνολογική - θεωρητική κατεύθυνση.
Σωστή, έγκαιρη και υπεύθυνη προετοιμασία, που εγγυάται η πολύχρονη πείρα μας.
Σχολαστικό έλεγχο των επιδόσεων και των απουσιών.
Κατάταξη μαθητών σε ομοιογενή, αποδοτικά και ολιγομελή τμήματα.
Ειδικά τμήματα αριστούχων.
Συμπληρωματικές ώρες για την ενίσχυση των αδύνατων μαθητών.
Δωρεάν παροχή σημειώσεων, ασκήσεων και επαναληπτικών θεμάτων σε όλα τα μαθήματα, είτε σε έντυπη μορφή είτε σε ψηφιακή μορφή CD ROM.
Προγραμματισμό ύλης, ώστε μέχρι την έναρξη των εξετάσεων να έχουν γίνει πολλές επαναλήψεις και διαγωνίσματα.
Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων για την πρόοδο των μαθητών μας σε τακτά χρονικά διαστήματα.